Friday, March 11, 2011

Monolog 1' lahirnya MonoLoG Otak KaNaN

assalamualaikum blogger...rini ri sabtu 12.3.2011. pe aku nak buat ni, last2 aku lahirkan la adik blog2 aku yang xkesampaian nak membesar tuh.
http://auriskz.blogspot.com/,
http://maestroishak.blogspot.com/ ,

ni la abg2 MonoLoG Otak KaNaN ni, de 2 sebab diorang xdpat membesar, 1st aku agak mlas nak menaip,jari ni leh krem taip byak2,hahahaha...just kidding =P tapi aku ni memang kureng bab2 menulis ni,lagi2 klu gune tangan, adoyai...bukan mlas but very2 lazy@lazyholic la.
kepada yang suke wat motivaC 2 meh2 bagi aku motivaC sal penyakit malas ni. hehe... tapi pe2 pun aku kene buang gak tinggi2 sikap malas menulis aku ni. bakal sifoo la katakan. sifoo 2 cekgu la,hehe...CekGu Pendidikan Seni Visual merangkap Pendidikan Jasmani meniarap Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan. ha 2 lah pengkhususan aku. tapi t bile posting xtaw la aku kan jadi cekgu pe. jagi cekgu besar trus ok gak,hahahahaha....
sebab kedua account mail aku kene hack. haram deje serabut pale otak aku bile tbe2 xdapat nak bukak email aku. bukan 1 tapi 2 der. rulisharulish@yahoo.com and isaac_auriskz@yahoo.com . kalau mat bunga lame da air mata darah aku ni mengalir,hahahaha...sib bek aku ni jenis ganazz lagi penyayang.
ape2 pun aku hope MonoLoG Otak KaNaN ni xkan terkubur cam yang lepas2.

p/s : ari ni ari tanpa beg plastic yer. same2 lah kite myelamatkan alam sekitar.peewiitt~~~~

No comments:

Post a Comment